Koncerter

Musik er en vigtig del af livet i Sundby Kirke. Musik fremkalder minder og udtrykker følelser, giver ro og fordybelse, stimulerer sanserne og skaber store oplevelser. Derfor arrangerer vi løbende koncerter i kirkens klangfulde rum.

Udover Sundby Kirkes eget kor, som er akkompagneret af organist Erik Jakobsson, har flere andre kor og vokalensembler hjemme i kirken. Det gælder Københavns Bachkor, Amagerbrokirkernes Juniorkor, det rytmiske vokalensemble Touché og kammerkoret Aventura. De optræder ofte ved vores koncerter og andre arrangementer.

Vi arrangerer også koncerter med kunstnere udefra. Det er primært klassisk musik, men vi har også flere rytmiske koncerter med alt fra folkemusik til jazz og popkoncerter. Her optræder etablerede navne og unge, lovende musikere, som vi gerne støtter og hjælper i begyndelsen af deres karriere.

Koncerterne arrangeret af Sundby Kirke er altid gratis.

Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev og få direkte besked om koncerter i Sundby Kirke.

Koncerter